Saturday, April 25, 2009

Exam....

Assalamualaikum….Bertemu lagi kita pada penulisan saya pada kali ini. Pada kali ini saya akan menyentuh berkaitan dengan peperiksaan yang sedang berlangsung. Sedar x sedar exam kali ini InsyaAllah merupakan exam yang terakhir saya duduki di UTMKL International Campus ini. Rasa baru semalam je melangkahkan kaki ke sini..huhu.. Betul la kata mak saya masa mula2 masuk dulu “Kejap je tiga tahun, pejam celik-pejam celik dah habis” masih tergiang-giang di difikiran… Dan kata-kata itulah yg menjadi semangat untuk saya meneruskan pengajian di sini… Alhamdulillah dengan berkat daripada Allah S.W.T akhirnya dapat juga saya habiskan pengajian di sini..Untuk final exam kali ini saya akan cuba buat yang terbaik. Buat sahabat2 lakukan yang terbaik untuk exam kali ini. You can do it… Sama2lah kita berdoa kepada Allah untuk kejayaan kita bersama… Selamat menghadapi peperiksaan




No comments: