Friday, April 24, 2009

Assalamualaikum....

Pertamanya, bersyukur keatas Allah S.W.T. kerana dengan rahmatnya dapatlah saya membuat satu blog yang tidak seberapa nie...

Ini merupakan kali kedua saya membuat blog. Oleh kerana kesibukan masa blog yang lama sudah lama tidak dupdate. So, terpaksa ditutup atas sebab-sebab tertentu.:). Banyak blog shabat2 yang sy dh view.. Boleh dikatakan smua dh ada blog... Ada beberapa sebab kenapa saya cuba untuk mempunyai blog... Pertamanya kerana ia mengasah bakat saya dalam bentuk penulisan... Keduanya ia memberikan saya lebih banyak berfikir sebelum sesuatu perkara dapat ditulis dan dipublishkan... Ketiganya ia dapat berkongsi ilmu dan pengalaman dengan sahabat2 yang lain... Dan keempatnya adalah sebab ia free...rugi kalau xrebut peluang nie... bukan senag nak dapat benda free sekarang nie...
So untuk post yang pertama nie sekadar nie saja dapat saya nukilkan. Diharapkan agar blog saya yag kedua nie xjd macam blog saya yang pertama dulu....Mudah2han Allah memberkati blog ini..Amin...

No comments: